Jump to content

Gwarancja Asus

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

  • Administrator

O.T.
@Portal @Idanit - wydzieliłem osobny temat - gdyż poprzedni został rozwiązany i zamknięty.

asus w Polsce nie ma serwisu i naprawy sprzętu - przynajmniej sieciowego (gwarancja jest sprzedawcy a nie producenta), każda sztuka jest wymieniana na nową

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

dystrybutorzy (jest ich kilku)

Link to post
Share on other sites
Guest Portal

aha, czy jak np kupilem router w morele , jak cos siada to co do asusa polska wysyłam ? czy do sklepu niosę ? czy dystrybutor wymienia po sprawdzenie usterki (diagnoza) czy z marszu bo ktos cos zglosil ?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

czy do sklepu niosę ?

niesiesz do sklepu bo sprzedawca realizuje gwarancję a nie producent. dystrybutor i tak wymienia z marszu i nie sprawdza. sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać :D

odwrotna sytuacja jest z netgear - sprzedawcy odsyłają do niego - jest infolinia gdzie zgłasza się sprzęt do naprawy.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

@Portal według polskiego prawa gwarantem jest sprzedawca.
Według tego co piszesz sprzedawca daje gwarancję na ten sprzęt 36M i tyle gwarancji masz. 24M to tzw rękojmia czyli gwarancja bezwzględna, gwarantowana przez Kodeks Cywilny! Oczywiście jeśli powołasz się na niezgodność sprzętu z umową wtedy z automatu skorzystasz z rękojmi i twoja gwarancją będzie trwać 24M
 

sprzedawcy oglądają do "okoła" aby znaleźć coś co pozwoli im się wymigać

robią tak gdyż tak jak napisałem to oni są gwarantem, ale chcą czy nie, muszą (kodeks cywilny) przyjąć sprzęt do naprawy gwarancyjnej, no chyba, że wylałeś na niego słodki lub gorzki napój i próbujesz reklamować... :D
 

czy z marszu bo ktos cos zglosil

tak jak napisał @house sprzęt jest wymieniany na nowy, nikt go nie naprawia i nikt go nie diagnozuje, bo kto i gdzie miałby to robić. No chyba, że coś z niego cieknie albo wyrwałeś antenę...

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

kto obsługuje gwarancje i jaki okres,

 

http://asus-serwis.pl/info/terms

 

ale jest info że dotyczy to tylko :

notebooki, palmtopy, nawigacje, telefony, monitory LCD, komputery DHS

Link to post
Share on other sites
Guest Portal

dostałem info z morele:

Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,
Link to post
Share on other sites
Guest Jabol


dostałem info z morele:
Cytat
Witam serdecznie,
istnieje możliwość serwisowania sprzętu za naszym pośrednictwem, jednakże wszelkie naprawy/wymiany są dokonywane przez serwis producenta.
Pozdrawiam,

 

Raczej nic nowego. Morele jest monopolista który ma w dup*** swoich klientów. Asus ma serwis sprzętu sieciowego fakt tyle że w Czechach (sic!) i nie zawsze chcą przyjmować sprzęt z PL. Widać tu podejście wielkiego molocha do klienta. Dodatkowo to że Asus na produktach pisze że ma 3 lata gwarancji nie znaczy że wszystkie sklepy tak mają. Sklep jako taki odpowiada przez 24 miesiące a potem to już jest tylko dobra wola sprzedawcy bo może się wypiąć a ty jaki klient sam nigdzie nie zareklamujesz tego sprzętu. Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Dlatego warto szukać sprzedawcy który pisze że sprzęt posiada te 3 lata i sprawdzać czy na karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia ( każdy sklep powinien wystawić swoją bo nie ma uniwersalnej karty Asusa) jest napisane że sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji.

:good:

Link to post
Share on other sites
Guest Portal

no morele, daje gwarancje pisemna tzn wydrukowuje sie w ich systemie po odebraniu towaru, jest tam zapis  ze 36 miesięcy i ze to gwarancja producenta

Procedura zgłaszania reklamacji:

DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA PRODUCENTA:
reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane 
kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.
termin realizacji gwarancji producenta okreslaja zapisy na karcie gwarancyjnej produktu lub zapisy 
na stronie producenta.
na wyraźne życzenie klienta serwis sklepu moze złozyć reklamacje do serwisu producenta działajac 
w imieniu klienta.
Edited by Portal
Link to post
Share on other sites
Guest Jabol

reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane

kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.

 

nie ma adresu serwisu tylko nazwa towaru , data zakupu, czas gwarancji, typ gwarancji i objaśnienie - to jest karta gwarancyjna morele

 

Więc jak pisałem wcześniej umywają ręce :p

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • RSK
      By RSK
      Witam.
       
      Czy posiadając router ASUS-a (np. GT-AC5300 lub podobny) oraz stały adres IP można router ustawić tak aby na podłączonym telewizorze oglądać Netflixa z USA ?
    • Greg Marsden
      By Greg Marsden
      Witam wszystkich?
      Od wczoraj posiadam router AX88U, póki co na fabrycznym oprogramowaniu, a rzuciło mi się w oczy spore użycie RAMu oscylujące na poziomie 750-950MB.
      Takie wartości są praktycznie na stałe, z podłączonym dyskiem zewnętrznym 2TB i np. przy zalogowanej jednej komórce, bez innych obciążeń. Czy takie
      obciążenie może wskazywać na jakiś problem, czy to nic dziwnego ? Przesiadłem się z Asusa RT-N18U, gdzie z 256MB Ramu zazwyczaj w użyciu była połowa przy
      takim samym obciążeniu. 
       
    • Borg
      By Borg
      Witam - 5 lat temu jeszcze na starym forum znalazłem recenzję @house Ausua RT-AC87U a ponieważ wcześniej miałem starszego RT z tomato więc 87 wylądowała u mnie. Minęło 5 lat, ostatnio podniosłem światełko do 600/60 Mbps i zonk. Na 10 pomiarów - 7 mam w granicach 450/60 (po kablu) przy czym w trakcie pomiaru za pomocą np. www.speedtest.net tracę sesję www z panelem administracyjnym routera na kilka sekund i po takim "restarcie" kolejny pomiar mam już 600/60. Do tej pory miałem łącze 200/50 więc nie wiem czy to wcześniej już występowało, czy AC87 już się powoli kończy (pracuje w dosyć trudnych warunkach, co prawda stoi na podstawce chłodzącej od laptopa ale w pawlaczu i w lato zdarzały się temperatury 80-90 stopni). Obecnie ma wgranego Merlina 384.13_10, obsługuje około 20 urządzeń (home office, szkoła, streaming 2k, gry online, reguły dla 11 latka ?  ) - miejsce zbrodni mieszkanie w cegle z dość zaśmieconym wifi.
      Miałem ochotę spróbować  Synology RT2600AC ale po przejrzeniu tematów i ewentualnym niedługim porzuceniem wsparcia dałem spokój, na polu bitwy zostały : ASUS RT-AX88U bo znam ten ekosystem i ma wifi 6 na pokładzie oraz swego czasu chwalony przez @house UBIQUITI UniFi DM - jedno co w nim przeszkadza mi to brak wifi 6 no i ostatnie posty house że coś im się tam zaczyna psuć szlifowanie softu dla DM - tylko pytanie na jakim poziomie jest to "psucie" czy to jest na poziomie Asusa i czy jeszcze gorzej. 
      Idea jest taka chcę na kolejne 5 lat mieć spokój z tym łączem i szybszym przy mocno obciążającymi użyszkodnikami domowymi ?.  Raczej nie planuję dokładać dodatkowych AP więc zasięg na mieszkanie powinien być na poziomie obecnego RT-AC87U którego i tak muszę przycinać bo zdarza mi się 50 metrów od domu w samochodzie łapać swoje wifi :).  Pytanie jak to z tymi wifi 6 - w sumie na razie nie widzę na rynku szturmy w kartach sieciowych i urządzeniach mobilnych, bardziej zależałoby mi na bezpieczeństwie, nie śledziłem jak się w końcu z WPA3 czy innym szyfrowaniem tematy rozwinęły.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.