Jump to content

5Ghz - parametry linku

Rate this topic


Guest house
Go to solution Solved by Guest Portal,

Recommended Posts

Guest Portal

przy ustawieniu dla 5Ghz szerokość kanalu 80Mhz , program "wirelessnetview" pokazuje mi prędkość dla tej czestotliwosci 526Mbits ? czy tak powinno być ? (laptop z routerem zsynchronizowane sa jednak na 866mbits)

co do 2,4GHz to ustawiony jest na sztywno szerokość kanalu 40MHz i owy program pokazuje 450mbit - czyli dobrze, nie wiem dlaczego tak mało pokazuje dla 5 ghz ? czy nie powinno w tym programie wyszukującym sieci pokazywać 1,3Gbits dla 5Ghz ?

karta w laptopie to Intel AC-7260, soft router to najnowzszy merlin (nie beta) 

Edited by Portal
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • house

    1

Popular Days

Top Posters In This Topic

Guest grz3si3k

pytałeś o to samo na OL - Tak jest dobrze, w czasie transferu te wartości będą się zmieniały ale nie pokaże ci 1,3 GBs.

Wyznacznikiem jest transfer i jego szybkość a nie to co ci pokazuje program do skanowania sieci

Edited by grz3si3k
Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Dnia 7.03.2014 o 04:46, grz3si3k napisał:

Wyznacznikiem jest transfer i jego szybkość a nie to co ci pokazuje program do skanowania sieci

@ dokładnie, biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze 4 wersje temu miał z tym problem w trybie N :

Cytuj

The 'Maximum Speed' column now displays the correct speed of 802.11n networks (Only on Windows 7/Vista/2008)

Dla przykładu : http://www.inssider.com/ dopiero niedawno doczekał się wsparcia dla:

Cytuj
802.11ac support

i tryb AC identyfikował jako N. 

Używam http://www.ampedwireless.com/wifianalytics/ i również on link zestawiony na 866Mbits pokazuje jako 526Mbits:

openit_1389629737__2014-01-12_142716.png

Link to post
Share on other sites
  • Solution
Guest Portal

aha, dziękuje za informacje, myślałem, że cos z routerem jest nie tak, ze może cos zle ustawiłem itp.- ale widzę ze to jednak programy nie nadążają nad specyfikacja :)

zainstalowałem programik CommView i ten pokazuje już dobrze 1300mbits gdy znajdzie siec

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • konrad573
      By konrad573
      Witam. Mam publiczne ip, router asus rapture ac 2900. Wszystko chyba ok działa. Jest problem jedynie że upnp mimo że jest włączone to nie znajduję: Port mapowania UPnP NAT:    Nieudane [MiniUPnP (http://miniupnp.free.fr/)]. Aktualizowałem oprogramowanie, nic chyba nie ruszałem. A włączone jest upnp ,ale ponowne włączanie nic nie daję. Wcześniej było tak żę było że znalazło i adres routera był i działało. Z portami przekierowywania nie ma problemu są otwarte. Na samym modemie technicolor też upnp nie działa. Dużo wcześniej było też że na samym modemie upnp nie działało a na routerze bez problemu. A teraz nawet na routerze nie działa.
    • Piotr Krupicki
      By Piotr Krupicki
      Witam
      Mam dostawce internetu Supermedia - łącze 250Mb/s Dostarczają internet przez urządzenie Halny. Na początku prędkość po wifi była identyczna jak po kablu (router Asus RT-AC88u).
      Pewnego dnia sobie sprawdzam a tu niespodzianka, max po wifi 150-160Mb/s. Sprawdziłem na wielu urządzeniach - telefony, komputery itd....
      Zawsze używałem sieć 5Ghz, kanały miałem ustawione na Auto, sprawdziłem zagęszczenie w bloku i ustawiłem kanał na 100.
      Żadnej różnicy, oczywiście wgrywałem nowe firmware, schodziłem w dół, przywracałem do ustawień fabrycznych. Co może być tego przyczyną?
      Oczywiście Supermedia umywa ręce, zwala na infrastrukturę w domu, ale testowałem również połączenie z Asus RT-1900U, który to router mam ustawiony w imesh. I to samo cały czas.
      Co może być powodem? Nic nie dokupiłem, nic nie było zainstalowane co mogłoby powodować obniżenie transferu.
       
      Dziękuję za jakiekolwiek rekomendacje, stawiam na ISP ale migają się z winą 😞
       
    • muzykcb
      By muzykcb
      Cześć.
      Posiadam RT-AC68U z podłączonym dyskiem,
      Dwukierunkowy system IPS (ang. Intrusion Prevention System) blokuje połączenie MAC: CC:E1:7F:83:F7:41
       
      Nie mam żadnego urządzenia o takim numerze MAC, sprawdzałem wielokrotnie w logach i opcji dzierżawy DHCP – nie ma tam żadnej wzmianki o tym numerze MAC.  
       
      Pytanie czy to jest numer urządzenia zewnętrznego które przeprowadza jakieś próby włamania i jest blokowane przez IPS czy to jednak jakieś urządzenie w moim pobliżu ( np. sąsiada który próbuje się połączyć) ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.