Jump to content

Problem zewnętrznym adresem IP

Rate this topic


daniel

Recommended Posts

Witam wszystkich mam problem w DDNS z zewnętrznym adresem .

Wprowadziłem nazwy Hosta i niestety nie widać zewnętrznego adresu IP 

Status pokazuje wystąpił błąd sieciowy

Proszę o pomoc jaka może być przyczyna dostawca sieci internetowej twierdzi że port 80-443 Nie są zablokowane.

 

Zrzut ekranu 2020-11-18 o 20.06.09.png

Zrzut ekranu 2020-11-18 o 20.04.41.png

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

może to nie kwestia portu 80/443 tylko nazwy hosta. Używasz dns od ISP czy coś innego ? router posiada publiczne IP na WAN ?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

najpierw udziel odpowiedzi na moje pytania ?

Link to post
Share on other sites

Dostawca usługi internetowej Drei Lte modem nazywa się DreiNeo

Nazwy Hosta używam w usłudze synulogy

Router posiada publiczne WAN

11 minut temu, house napisał:

może to nie kwestia portu 80/443 tylko nazwy hosta. Używasz dns od ISP czy coś innego ? router posiada publiczne IP na WAN ?

tak używam dns od ISP router posiada publiczne IP

Zresztą dołączyłem dwa zdjęcia  widać na nich adres zewnętrzny Ip i nazwę  Hosta

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

idąc za poradą z KB Synology, spróbuj tego :

Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie „Wystąpił błąd sieci. Sprawdź ustawienia sieci”. podczas konfigurowania usługi QuickConnect / DDNS dla produktu Synology, sprawdź, czy urządzenie jest prawidłowo podłączone do Internetu. Możesz sprawdzić, czy komputer ma połączenie z Internetem przy użyciu tych samych portów sieciowych i kabli. Po nawiązaniu połączenia spróbuj wykonać jedną z następujących czynności:

  • W systemie DSM wybierz kolejno Panel sterowania > Sieć > Ogólne i ustaw adres IP serwera DNS na 8.8.8.8 lub 8.8.4.4.
  • Jeśli adres IP IPv6 nie został ustawiony, przejdź również do opcji Interfejs sieciowy > LAN > Edytuj > IPv6 i ustaw opcję Konfiguracja IPv6 na Wyłącz 
  • Tymczasowo wyłącz zaporę sieciową DSM
  • Włącz synchronizację czasu z serwerem NTP
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, house napisał:

idąc za poradą z KB Synology, spróbuj tego :

Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie „Wystąpił błąd sieci. Sprawdź ustawienia sieci”. podczas konfigurowania usługi QuickConnect / DDNS dla produktu Synology, sprawdź, czy urządzenie jest prawidłowo podłączone do Internetu. Możesz sprawdzić, czy komputer ma połączenie z Internetem przy użyciu tych samych portów sieciowych i kabli. Po nawiązaniu połączenia spróbuj wykonać jedną z następujących czynności:

  • W systemie DSM wybierz kolejno Panel sterowania > Sieć > Ogólne i ustaw adres IP serwera DNS na 8.8.8.8 lub 8.8.4.4.
  • Jeśli adres IP IPv6 nie został ustawiony, przejdź również do opcji Interfejs sieciowy > LAN > Edytuj > IPv6 i ustaw opcję Konfiguracja IPv6 na Wyłącz 
  • Tymczasowo wyłącz zaporę sieciową DSM
  • Włącz synchronizację czasu z serwerem NTP

Zrobiłem tak jak napisałeś zamieszczam przechwyty ekranu dla wglądu natomiast nic się nie zmieniło

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 08.23.30.png

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 08.24.06.png

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 08.25.34.png

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 08.27.26.png

Sprobuję zrestartować DS

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
10 minut temu, daniel napisał:

Sprobuję zrestartować DS

?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

problem leży ewidentnie w komunikacji, musisz kopnąć swojego ISP o pomoc z tym problemem. 

Link to post
Share on other sites

Ostatnio się  z nimi komunikowałem oni twierdzą że wszystko jest w porządku żaden z portów nie jest zablokowany i nie mam z tym problemu .. Wymienili mi router na nowy I kazali zrobić aktualizację oprogramowania Borykam się z tym problemem odkąd zmieniłem dostawcę Internetu ..

kontaktowałem się również z saportem Synologi poniżej zamieszczam naszą rozmowę

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 09.45.34.png

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 09.47.36.png

Zrzut ekranu 2020-11-19 o 09.48.16.png

  • Like it 1
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

gnieć ich, tym bardziej że sprzęt należy do nich. Ja bym postawił sprawę jaśniej - "guzik mnie obchodzi - ma działać".  Tutaj nie ma jakiejś dużej sztuczki - albo działa albo nie działa. Skoro teoretycznie spełniasz wszystkie założenia techniczne ze swojej strony (publiczne IP, prawidłowo skonfigurowany interfejs WAN itp) to nie może nie działać. Miałem tak ostatnio u siebie - filtrowano mi ruch do logowania do konta xiaomi i wpierano, że problem leży po mojej stronie - uparłem się i "jakoś" się samo naprawiło ? 

Link to post
Share on other sites

A nie trzeba ręcznie na ruterze przekierować portu 5000 i 5001 z zewnątrz na adres IP w LAN?

ISP tego nie zrobi, chyba, że dasz mu wjazd do LAN.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

@glorifydaynie trzeba wystawiać dsm na zewnątrz aby działało jedynie ddns 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • Mariusz_Sz
      By Mariusz_Sz
      Witam
       
      Jakieś 3 miesiące temu zauważyłem, że używając Synology Active Backup for Buissnes dla 30 maszyn, przedłużenie certyfikatu o trzy miesiące przed jego wygaśniecięm powoduje na wszystkich komputerach bark synchronizacji w aplikacji klienckich. Aplikacja twierdzi, że zmienił się certyfikat SSL. Wystarczy oczywiście kliknąć, tak zgadzam się i zatwierdzić, ale musze to robić na 30 maszynach. Wcześniej tego nie było. Spróbowałem znowu przedłużyć certyfikat po 30 dniach i znowu kwiatki. 
       
      Coś się [email protected]ło i co 3 miesiące będę miał kwiatki. Jest to uciążliwe.... 
    • konrad573
      By konrad573
      Witam przyszedł do mnie dzisiaj router. Jest problem 5G wifi nie działa. A działa tylko 2.4 G i ma prędkość spada aż do 40 mb/s tylko :(.Maks było 99 mb/s. Testuję w tym samym pomieszczeniu. Jest to karta wifi w laptopie intel ac8265.
      Połączyło teraz ale zadziałało tylko na paśmie 20hz i prędkość 99 mb/s tylko w tym samym pomieszczeniu na 5G. Ratunku !.
      Jednak już dobrze działą. 500 mb/s chwilowo pokazało w tym samym pomieszczeniu końcowy wynik 420 mb/s. Za 3 ścianami 10m 330 mb/s. Nie jest źle. Szkoda że nie da rady osiągnąć lepszej prędkości na tej odległości :(. 
      Okej. Gry sieciowe działają i to bez konfiruacji od razu na wifi i po kablu. Jednocześnie nawet chyba może być otwarty port dla gry for honor na pc i laptopie i idzie razem grać sieciowo z kolegą. Co było nie możliwe na poprzednim routerze bo tylko na 1 urządzeniu w tym samym czasie był otwarty port NAT. Super :D. I nawet port upnp działa a nie działał na tamtym routerze. Oprogramowanie Rapture super! Błędów nie doświadczyłem a nawet lepsze mi się wydaję.
    • kubass
      By kubass
      Cześć. Przeprowadziłem się do nowego mieszkania .
      Cała sieć zrobiona na LAN kat 6e.
      Podłączyli mi Netię
      Ustawiłem ich router w tryb bridge
      Mój asus wpięty w ich router jako WAN . 
      Podpiąłem 4 kompy pod asusa i próbuje kopiować pliki miedzy komputerami no i załamka . Prędkość miedzy komputerami to max 11MB / s . Wszystkie kable nowe końcówki prawidłowo zarobione . Może jakieś pomysły ? 
      Komputery nowe we wszystkich karty gigabitowe.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.