Jump to content

Podwójny NAT a wyjście na świat.

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

Guest muzykcb

Cześć.

Posiadam RT AC68U.

Ostatnio mój dostawca internetu zmienił mój stały adres WAN IP 84.58.45…. na adres 172.16.1. … (prawdopodobnie łączę się teraz przez prywatny adres IP – podwójny NAT)

Po tej zmianie przestał działać OpenVPN, połączenie z stroną WWW routera przez DDNS oraz po starym WAN IP:8443 oraz połączenie przez FTP

 

Czy ktoś wie jak to ominąć aby odzyskać łączność z routerem przez sieć WAN, po sieci LAN wszystko działa jak dotychczas.

Prawdopodobnie trzeba przekierować porty ale jak i czy napewno ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • house

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

  • Administrator

na początek powyrywaj nogi z d...y ISP a na razie przesuń swój router do dmz na gateway'u ISP.

Link to post
Share on other sites
Guest muzykcb
2 godziny temu, gabrychu napisał:

A nie można wykupić stałego adres IP u ISP?

Tak by był najlepiej i najprościej :)

 

Niestety :(

11 godzin temu, house napisał:

na początek powyrywaj nogi z d...y ISP a na razie przesuń swój router do dmz na gateway'u ISP.

 

Dzięki za informację.

Jedyne rozwiązanie. Temat do zamknięcia.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Temat został zamknięty.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś odpowiedź". 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • Guest house
      By Guest house
      Hej,
       
      Jako że z LTE nie dostaniemy się zdalnie "normalnie" do routera, przychodzi nam z pomoca n2n:
      https://en.wikipedia.org/wiki/N2n
      http://eko.one.pl/?p=openwrt-n2n
       
      Czy ktoś coś kombinował na rt-ac68u ?, generalnie fajna sprawa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.