Jump to content

Router - pomoc w wyborze

Rate this topic

Guest house

Recommended Posts

Guest Marcin Goc

Witam serdecznie,

Chcę zakupić drugi router do domu dwu piętrowego. Obecnie router jest na piętrze, a na dole nie ma zasięgu. Jako, że jestem zielony chciałem sie poradzic jakie drugie urzadzenie kupic, żeby podłaczyć go do routera u góry, jakie informacje jeszcze musze podać?

• Administrator

na początek model routera jaki posiadasz i budżet jaki przewidujesz wydać...

• 3 weeks later...

Dokupujesz drugi , przełączasz w tryb Access Point tego drugiego  i po problemie .

Cytat

Mogę zaproponować , aktualnie mam na sprzedaż Netgear R6400v2  prawie nowy 250zł (bardzo dobre pokrycie wifi dual band ac1750 )  Lub Netgear R7000p  300zł ( prawie to samo - ac1900 ) 

Pisz na PW

• Administrator
3 godziny temu, mosfit napisał:

Pisz na PW

a może wprowadzić Wam aplikację do sprzedaży używanego sprzętu ? nie trzeba byłoby kombinować kontekstem :) 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Lukas418
      By Lukas418
      Część, 

Poszukuje routera pod gry z funkcją kontroli rodzicielskiej, komputer i konsola podpięte będą pod kabel, do tego 12 urządzeń iot, kilka tv. Sieć 500mb. Priorytet to gry po kablu, wifi drugorzędną sprawa

Fajnie jakby posiadał dodatkowo:
      Geo-lokalizacje widziałem to w netgear: nighthawk xr300-100pes,
      Sterowanie z telefonu,
      Funkcje NAS ale nie jest koniecznie,
      I nie kosztowało więcej niż 1100 zł. 

Znacie coś takiego

Myślałem nad asus rt-ax86u

• lukaszp89
      By lukaszp89
      Witam wszystkich,