Jump to content

Router do neostrady do dużego domu

Rate this topic

Recommended Posts

Guest Rastler

Witam,

Przymierzam się do zmiany routera. Zależy mi przede wszystkim na zasięgu (duży dom około 250m, grube ściany), router od neostrady kompletnie nie zdaje egzaminu. Jestem dosyć zielony w temacie ale z tego co się orientuję musi obsługiwać technologię ADSL. Znalazłem coś takiego https://www.morele.net/router-tp-link-vdsl-adsl-ac1200-archer-vr400-1117843/?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral
Czy mając ten router będę w stanie podłaczyć internet bez używania dodatkowego modemu? Nie do końca to rozumiem ale wydaje mi się, że nie każdy router ma wbudowany modem. Inaczej mówiąc czy kupując tylko ten router będę w stanie skonfigurować sieć?
Czy ten router zapewni mi dobry zasięg w całym domu?
Oczywiście będę też wdzięczny za propozycje innych routerów.

Z góry dzięki za odpowiedź.

• Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• house

1

Popular Days

Top Posters In This Topic

• Administrator
5 godzin temu, Rastler napisał:

Czy mając ten router będę w stanie podłaczyć internet bez używania dodatkowego modemu?

tak

Czy ten router zapewni mi dobry zasięg w całym domu?

nie

Oczywiście będę też wdzięczny za propozycje innych routerów.

ciężko coś dobrać do neo ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Mateusz M
      By Mateusz M