Jump to content

RT-AC86U - czasami wyłącza się jedno z pasm WiFi


Guest house

Recommended Posts

Guest Lutek

Ostatnio już 2-3x zrobiło się tak a Merlin 384.9, ze wyłączyło się któreś z pasm np 2,4Ghz a 5Ghz chodziło lub odwrotnie (używam Smart Connect). Na początku myślałem, ze spowodowane włączoną funkcja harmonogramu wyłączającą 2.4Ghz w godzinach 3-6 ale nie, bo po dezaktywacji tej usługi po kilku dniach znów wyłączyło mi 5Ghz. Wygląda to tak, ze dane pasmo nie działa, lampka na obudowie jest zgaszona i wszytko wraca do normy po wyłączeniu zasilania routera i ponownym włączeniu. 
Czy spotkał się ktoś z takim objawem?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply
Guest Lutek
1 minutę temu, Łukasz Socha napisał:

Tak, dokładnie przedwczoraj wcięło mi 5ghz, ten sam soft.

Od 3 dni jadę na alfie 384.10 i na razie nie wyłączyło się na razie...ale zobaczymy

Link to comment
Share on other sites

Guest Łukasz Socha

To moj drugi 86u, w poprzednim z chińskiej dystrybucji wyłączało sieć 2,4G aż ta umarła kompletnie.

obecny egzemplarz był stabilny jak skała przez wiele miesięcy, jak zobaczyłem, ze nic się nie łączy z siecią 5G to od razu zainicjowałem go od zera. Teraz działa, ale już stresik mam, bo raz podobna historia się zdarzyła.

Link to comment
Share on other sites

Guest Banzaj

Walczę z podobnym problemem od paru dni. 5GHz jest widziane przez wszystkie urządzenia, co jakiś czas da się z nim podłączyć, ale połączenie znika po kilku minutach i przez kilka godzin nie da się nawiązać go ponownie. 2,4GHz równocześnie działa bez problemu. Robiłem downgrade firmware'u, niestety nie pomogło, wyłączałem wszystkie usługi poza 5GHz i ustawiałem statyczną adresację, również nic z tego. Co ciekawe, zauważyłem, że po otwarciu sieci 5GHz (usunięcie uwierzytelnienia) mogę się za każdym razem połączyć z WiFi, jednak nie mam dalej dostępu Internetu. Też obserwujecie takie zachowanie? Chętnie oddałbym sprzęt na gwarancję, ale pochodzi z chińskiej dystrybucji i raczej mam marne szanse, że uda się to zrealizować.

Link to comment
Share on other sites

Guest Banzaj

Akurat Joybuy, może być gorzej. Pytanie, odzyskałeś pieniądze czy dostałeś sprzęt? Ja wolałbym nowy router niż zwrot za sprzęt kupiony na promocji od którego jeszcze musiałem zapłacić VAT u celników.

Link to comment
Share on other sites

Guest Łukasz Socha
2 godziny temu, Banzaj napisał:

Akurat Joybuy, może być gorzej. Pytanie, odzyskałeś pieniądze czy dostałeś sprzęt? Ja wolałbym nowy router niż zwrot za sprzęt kupiony na promocji od którego jeszcze musiałem zapłacić VAT u celników.

U mnie się pomylili i przysłali kolejny router za darmo. Po sprzedaży obu sztuk wyszedłem na mały plusik.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Lutek

Wy piszecie o zupełnie innych przypadku. U mnie jak działa interface (czytaj działa nadajnik) WiFi 2.4 czy 5Ghz to zawsze się łączy. Po prostu czasami wyłączał sie interface tak jak bym go wyłączył w ustawieniach routera - jakbym opcję "Uruchom radio" ustawił na nie.  

Link to comment
Share on other sites

Guest Banzaj

U mnie faktycznie sytuacja jest inna, właściwie nie miałem przypadku, żeby całkowicie znikało pasmo.

 

Łukasz, jak wyglądała procedura w GB? Mnie poprosili o nagranie filmiku żeby pokazać o co chodzi. Gdyby skończyło się dosyłką nowego routera to byłoby świetnie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Łukasz Socha

Opis usterki, chyba właśnie filmik kazali dosłać i dostałem po akceptacji wady trzy opcje:

-zwrot całej kasy, ale musiałbym in wysłać router do Hiszpanii i jeszcze zmieścić się w 45 dniach co było niemożliwe,

-zwrot 50% kasy na portfel w GB i zatrzymanie uszkodzonej sztuki,

-zatrzymanie uszkodzonego i rabat na nowy router.

 

po kilku dniach zobaczyłem, że w panelu rma jest info o wysyłce towaru??? I za kilka tygodni dotarł nowy do Polski. Nic nie płaciłem, nigdy się nie upomnieli o nic. Fart

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.