Jump to content

Czemu nie wylaczacie aplikacji na czas upgrade'u SRM ?

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

  • Administrator

@csm31458 a dlaczego mielibyśmy to robić?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

nigdy tego nie robiłem a nie powiem aby wszystko szło gładko - czasem należało zaktualizować aplikację plikiem *.spk ręcznie ,ale w zdecydowanej większości comiesięcznych aktualizacji nigdy ich nie wyłączam. Update, restart, działa. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • house
      By house
      Widzieli ? Czytali ? Słyszeli ? 
      https://www.theregister.com/2021/02/02/synology_prefers_own_disks/
      Potwierdzono na ostatnim webinarze Synology, że w momencie instalacji dysków nie znajdujących się na liście HCL danego serwera NAS system DSM nie pozwoli na utworzenie nowej puli dyskowej.
      Kij ma dwa końce - skończy się "januszowanie" dyskami WD Green na serwerach RS, z drugiej strony za jakiś czas może się okazać, że DS'y nie obsłużą niczego, co nie jest na liście HCL - idąc dalej - niczego co nie jest ich własnym dyskiem (?). 

      Co o tym sądzicie ?
    • mollu
      By mollu
      Z QNAP nie maiłem problemu - po przywróceniu zasilania nas czy był prawidłowo zamknięty czy też nie startuje od razu ...
      Ale Synology milczy, nie wstaje ;-(

    • house
      By house
      https://event.synology.com/pl-pl/annual_event
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.