Jump to content

Synology RT2600ac problem z usługą Quickconnect

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

Guest guzik1

Witam!

 

Od trzech miesięcy jestem posiadaczem tego routera i praktycznie od samego początku mam problem z usługą Quickconnect. Po konfiguracji praktycznie po 1-2 dniach otrzymuję informację na maila że połączenie zostało utracone i nie mam zdalnego dostępu do niego, pomaga dopiero ponowna konfiguracja, czasami wystarczy tylko restart. Czy ktoś spotkał się z takim problemem. Dodam tylko jeszcze, że mam do tego routera podpięty DS416play i usługa Quickconnect działa bez zarzutu - co mogę z tym zrobić?

 

Czy ktoś by mógł mi jeszcze pomóc - może ma jakiś prosty opis jak utworzyć certyfikat i jak ustawić bym mógł logować się bezpiecznie.

 

Będą bardzo wdzięczny za pomoc. 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

nie używam quickconnect, więc nie pomogę. U siebie dodałem ddns synology, wygenerowałem certyfikat Let's Encrypt dla nazwy fqdn hosta z DS i alternatywną nazwą z SRM i zaimportowałem w routerze. Jedyny minus, że co 3 miesiące muszę go importować z DSM do SRM.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • mollu
      By mollu
      Z QNAP nie maiłem problemu - po przywróceniu zasilania nas czy był prawidłowo zamknięty czy też nie startuje od razu ...
      Ale Synology milczy, nie wstaje ;-(

    • house
      By house
      https://event.synology.com/pl-pl/annual_event
       
    • daniel
      By daniel
      Witam wszystkich mam problem w DDNS z zewnętrznym adresem .
      Wprowadziłem nazwy Hosta i niestety nie widać zewnętrznego adresu IP 
      Status pokazuje wystąpił błąd sieciowy
      Proszę o pomoc jaka może być przyczyna dostawca sieci internetowej twierdzi że port 80-443 Nie są zablokowane.
       


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.