Jump to content

Asus GT-AC5300 połączenie wifi

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

Możesz mi powiedzieć co to jest że mam kanał 2.4 ghz i jest 9 a w nawiasie (11) tak było a teraz jest np. 11 samo bez nawiasow już po przywróceniu ustawień fabrycznych 

 

Ostatnio zauważyłem że router działa 4 dni i się restartuje widać po tym ile dni już pracuje pracuje w logach. Router za tyle kasy i się restartuje i tak kilka dni i dalej restart 

 

Wskazania pobieraniana głównej stronie są nieprawdziwe ściągam 300mb/s a pokazuje 40mb/s i tak samo w game host.

 

Co oznacza Initialize obok ustawień fabrycznych 

 

 

Edited by cesio
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

na początek mam prośbę - popraw tytuł tematu :/ 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Initialize to chyba reset nvram. :D

Click [Restore] to restore the router to its default settings,  or click [Initialize] to reset settings and erase all data log for each functions. Wait for a while until the router reboots.

 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
13 godzin temu, cesio napisał:

Wskazania pobieraniana głównej stronie są nieprawdziwe ściągam 300mb/s a pokazuje 40mb/s i tak samo w game host.

użyj "sprzężenia zwrotnego" w firmware i zgłoś ten błąd ;)

13 godzin temu, cesio napisał:

Ostatnio zauważyłem że router działa 4 dni i się restartuje widać po tym ile dni już pracuje pracuje w logach. Router za tyle kasy i się restartuje i tak kilka dni i dalej restart 

jw

Link to post
Share on other sites

Możesz mi powiedzieć co to jest że mam kanał 2.4 ghz i jest 9 a w nawiasie (11) tak było a teraz jest np. 11 samo bez nawiasow już po przywróceniu ustawień fabrycznych 

Edited by cesio
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • Lolek
      By Lolek
      Witam, dorosłem do położenia sieci LAN w domu, kupiłem już część gratów, ale dziś dotarło do mnie, że chyba nie do końca wiem jak to połączyć 😅.
      Mam ruter Asus RT-AC86U, switch Netgear GS108E, Qnap TS-453Be i 7 urządzeń z portem LAN.
      Aktualnie kabelkami do rutera mam podpiętego Qnapa 2xLAN, drukarkę i system Audio, reszta po WiFi.
      Wiem, że do jednego portu w ruterze muszę podpiąć switcha, i do niego pozostałe urządzenia. Ale, no właśnie switch ma 8 portów z czego jeden zajmie ruter a chcę po LAN podpiąć 7 urządzeń i 2xLAN w Qnapie. Czy mogę Qnapa pozostawić wpiętego bezpośrednio do rutera, a resztę do przełącznika. A może trzy najmniej wymagające przepustowości urządzenia, podpiąć do rutera a resztę tą, która mocno korzysta z NASa do switcha.
    • Tom.O
      By Tom.O
      Zmieniłem router Asusa na Netgear R7800. Wgrałem najnowsze oprogramowanie Voxel. (https://www.voxel-firmware.com/Downloads/Voxel/html/r7800.html)
      Przy kopiowaniu plików przez internet z jednego Synology na drugie (SFTP) zrywa połączenie.
      W sieci lokalnej działa stabilnie. (po Wifi przerzucałem pliki >20GB i transfery >90MB/s)
      Mam ustawione QOS.
      Jak sprawdzić gdzie leży przyczyna?
       
    • jacekb1
      By jacekb1
      Stworzyłem dwie sieci WiFi, zrobiłem vlan dla gości i logowanie przez captive portal i w zasadzie wszystko działa ale...
      Niech mi to ktos wyjasni bo nie rozumiem:

       
      Podlaczonych 4 klientow, 2 user i 2 guest, czemu wszyscy sa guest ?
      Jeszcze inaczej jest w dashboard'ie, ilu bym klientow nie podlaczyl to zawsze sa pokazywani i tu i tu. Nie powinno byc Clients 4, Guests 2 ?
       

       
      Chyba nie tak to powinno wyglądać ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.