gabrychu 35 Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 Modem od UPC wymieniony na Compala. Pobieranie pliku 1GB z ftp.atman.pl czy speedtest.tele2.net: na RT1900ac średnia prędkość około 10MB/s, podłączyłem Mikrotik RB750Gr3 średnia prędkość 30MB/s. Ostatnio nawet przywracałem ustawiania domyślne na RT1900ac i pobierane było w granicach 20MB/s co zrzuciłem na winę modemu Cisco. Ale na Compalu mam to samo. Ustawiania RT1900ac standardowe, włączone wifi 2,4 i 5GHz, żadnych dodatkowych usług. Quote Link to post Share on other sites
Administrator house 67 Posted October 19, 2017 Administrator Report Share Posted October 19, 2017 @gabrychu to dziwne bo RT1900ac te 700 Mbits powinien wyciągnąć bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
gabrychu 35 Posted October 19, 2017 Author Report Share Posted October 19, 2017 (edited) @house od zakupu i wymianie z Asusa RT-AC58U na RT1900ac miałem "wrażenie" jakby internet chodził wolniej. Teraz mam pewność, że to nie tylko "wrażenie". Przywrócę jeszcze raz ustawiania standardowe ale jeśli to nie pomoże to jest jakieś rozwiązanie? Bo ja pomysłu za bardzo nie mam. PS. Mogłem poczekać, dołożyć trochę kasy i wziąć RT2600ac Edited October 19, 2017 by gabrychu Edycja1 Quote Link to post Share on other sites
Administrator house 67 Posted October 19, 2017 Administrator Report Share Posted October 19, 2017 6 minut temu, gabrychu napisał: Przywrócę jeszcze raz ustawiania standardowe ale jeśli to nie pomoże to jest jakieś rozwiązanie? podłącz PC pod Compala, jeśli to nie ISP to nic innego i pozostaje RMA. 7 minut temu, gabrychu napisał: PS. Mogłem poczekać, dołożyć trochę kasy i wziąć RT2600ac mogłeś Quote Link to post Share on other sites
gabrychu 35 Posted October 19, 2017 Author Report Share Posted October 19, 2017 @house a RMA to do sprzedawcy czy bezpośrednio z Synology? Quote Link to post Share on other sites
Administrator house 67 Posted October 19, 2017 Administrator Report Share Posted October 19, 2017 Bezpośrednio w Synology musiałbyś zacząć od kontaktu ze wsparciem i opisem problemu, potem kilka dni diagnoza i dopiero ewentualna wymiana sprzętu. U sprzedawcy będzie szybciej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.