Jump to content

R7000 nie może sprawdzić dostępności aktualizacji FW

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

nie wiem dlaczego i co mi tryta w konfigu R7000, ale jest pozycja w menu "aktualizacja routera" i tam jak sie kliknęło, to szukał aktualizacji online i że jest lub nie.

Od jakiegoś czasu i kilku aktualizacji mam info po szukaniu aktualizacji:

Cytuj

Brak połączenia internetowego

Nie wykryto połączenia internetowego. Router nie może sprawdzić dostępności zaktualizowanego oprogramowania sprzętowego na serwerze NETGEAR. Po skonfigurowaniu połączenia internetowego przejdź do strony Uaktualnianie routera i poszukaj aktualizacji oprogramowania sprzętowego.

Jak klikam "OK" , to przechodzi menu do "ustawień internetowych" - ale przecież jest wszystko OK, net jest, nic nie zmieniałem .... nie wiem co nie pasi routerowi 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • house

    4

Top Posters In This Topic

  • Administrator

@emer może miejsce docelowe w którym GENIE szuka aktualizacji jest niedostępne? Puknij poprzez chat do wsparcia i zapytaj...

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

@neon jak jest u Ciebie ? @emer jeżeli inni nie mają takiego problemu, to albo Twój ISP albo sam router (co byłoby dziwne) :/

Link to post
Share on other sites

u mnie nie ma takiego problemu.  oczywiście jak nowe OFW to wskazuje i aktualizuje i później ok. ISP - multimedia,  drugi Orange - tu też było ok, ale R7000 padł :) 

Emer spróbuj wgrać ręcznie OFW najnowsze ze strony Netgear. Jak Suport mi przekazał rozwiązuje dużo problemów. Inna informacja co bardzo mnie zdziwiła :) zmiana pracy routera z jednego ustawienia na inne może ujawnić błąd sprzętu :) wtedy reklamacja .... na pewno zmienili support bo wcześniej za darmo odbierali sprzęt, teraz na własny koszt chyba, że się wykupi biznesową dodatkową reklamację. 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
24 minuty temu, neon napisał:

na pewno zmienili support bo wcześniej za darmo odbierali sprzęt, teraz na własny koszt chyba, że się wykupi biznesową dodatkową reklamację. 

warto dodać, że jako jedyni samodzielnie obsługują reklamacje w PL. Czy to w formie door-to-door dla biznesu czy innej, ale jednak. Pozostali producenci mają coś a'la rękojmię sprzedawcy, z oglądaniem sprzętu dookoła w celu znalezienia winy użytkownika ;) 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Tak :) Asus bardzo często wymienia egzemplarz na nowy, Synology również. Zależy od usterki.

Link to post
Share on other sites

1.09  spowolnił mi net o 1/3 (po LAN i po WiFi) , więc wróciłem do wcześniejszej wersji, miałem 1.07 to zainstalowałem 1.07 (prędkość po LAN i WiFi jest OK).

Na wszystkim wersjach, tj 1.07 i 1.09  (i chyba 1.08 ale nie mam już tego FW na dysku) szukanie aktualizacji poprzez menu konfiguracyjne R7000 nie działało.

Do 1.06 było OK.

Link to post
Share on other sites

Zadzwoń do support bo może to jakaś awaria sprzętu. Ja zareklamowałem bo niby było ok, ale co jakiś czas się rozłączał i nie można było się zalogować. Tego co prywatnie używam to wszystko śmiga extra i bez problemów. Samego 1.0.9 ostatnio wyszły 3 wersje i w support na pewno będzie pytanie jaki masz OFW.  Samo spowalnianie łącza bez problemów zewnętrznych to przecież może być wada sprzętu. Ja bym zaktualizował do ostatniego OFW. Jak nie ma poprawy to kierunek support. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • podtor
      By podtor
      Cześć, potrzebuję Waszej fachowej pomocy z routerem Netgear R8000. Podczas uruchamiania routera w konsoli TTL pokazuje zamiast tekstu tylko 0x0E 0x0E 0x0E przez 80% czasu, pod koniec uruchamiania (które trwa z 5 minut) wyrzuca trochę tekstu na konsole
       
      console [ttyS0] enabled, bootconsole disabled serial8250.0: ttyS1 at MMIO 0x18000400 (irq = 117) is a 16550 brd: module loaded loop: module loaded pflash: found no supported devices bcmsflash: found no supported devices Boot partition size = 524288(0x80000) lookup_nflash_rootfs_offset: offset = 0x200000 nflash: squash filesystem with lzma found at block 29 Creating 5 MTD partitions on "nflash": 0x000000000000-0x000000080000 : "boot" 0x000000080000-0x000000200000 : "nvram" 0x000000200000-0x000004200000 : "linux" 0x0000003b4dbc-0x000004000000 : "rootfs" 0x000002200000-0x000002240000 : "board_data" PPP generic driver version 2.4.2 PPP MPPE Compression module registered NET: Registered protocol family 24 PPTP driver version 0.8.5 ...  
      i mam dostęp do routera ale router jest w jakiś dziwnym trybie czyli działa tylko w konsoli TTL.
      Macie jakiś pomysł o co tu chodzi i jak go przywrócić do normalnej pracy?
       
       
       
       
    • MiMB
      By MiMB
      Witam. Posiadam router Asus
      rt-ac87u. Mam go juz kilka lat, mam nagrane najnowsze programowanie Merlina. Funkcja Download master działała poprawnie tylko czasami trzeba było ja wyłączyć i włączyć i było ok. Jak to nie pomagało to używałem ja i znowu nagrywałem i też było ok. Natomiast ostatnio usunąłem ja bo nie działała i nie mogę jej nagrać ponieważ pokazuje mi się komunikat Zdalny serwer nie odpowiada. Co to może być? Czy to wina po stronie Asusa, mają coś nie tak z serwerami czy co? Proszę o odpowiedź.
    • Slashdub
      By Slashdub
      Ehh, kiedy w koncu zdecydowalem sie na zakup tego routera, rysuje sie mozliwy scenariusz wyjscia Synology ze sprzetu sieciowego.
      Mam nadzieje, ze tak sie nie stanie, nie wiem teraz czy kupowac ten router czy rozgladac sie za czyms innym...
      Jakies sugestie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.