Jump to content

Asuswrt-Merlin RT-AC87U problem z Transmission

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

Cześć,

od jakiegoś czasu mam problem z oprogramowaniem Asuswrt-Merlin, a dokładnie z zainstalowanym klientem Transmission na moim AC87. Otóż jakies 2 miesiące temu (nie pamiętam, która wersja softwaru Merlina) Transmission przestał działać - a dokładnie po parudziesięciu sekundach od rozpoczęcia pobierania pliku wiesza się (tramisnssion przestaje odpowiadać, trzeba go zresetować) - cała reszta (router, internet) działa bez problemu. Dzieje się tak zawsze. Co ciekawe, gdy zainstalowałem oryginalne firmware asusa (najnowszy) problem nie występuje. Jakieś pomysły co to może być?

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • house

    4

Top Posters In This Topic

  • Administrator

transmission z entware ?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

tutorial sprzed 5 lat ;) zacznij od wywalenia instalacji zrobionej tym sposobem, potem :

https://github.com/RMerl/asuswrt-merlin/wiki/Entware

a dalej :

https://github.com/RMerl/asuswrt-merlin/wiki/Installing-Transmission-through-Entware

na koniec pozostanie doszlifowanie cache w settings.json i będzie banglać. 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

usunąć folder /opt (rm -R /opt), odnośniki w skryptach i punkty montowania lub po prostu sformatować nośnik

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, house napisał:

usunąć folder /opt (rm -R /opt), odnośniki w skryptach i punkty montowania lub po prostu sformatować nośnik

Działa! Dziękuję! :)

 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.