Jump to content

Merlin 380.64 nie działa iCloud

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

Guest piotom70

U mnie tez wszystko działało do poniedziałku 63,2 po updacie do 64 przestało po powrocie do 63.2 nie zatrubilo  .Czysta instalacja do 64 No-IP ddns wczoraj działało teraz widać na apce ze ddns No-IP jest włączone ale dostać się do routera przez iCloud nie mogę .

Edited by piotom70
Link to post
Share on other sites

Tez miałem problem z dostaniem się do router'a z zewnątrz (AiCloud) ale poradziłem sobie inaczej niż reinstalacja.

Zmienilem ustawienia dostępu przez WAN do  router'a (ponownie) i zapisałem je - zaczelo dzialac.

tzn. odznaczyłem (ptaszek) dostep i zapisz a później zaznaczyłem znowu żeby mieć dostep z WAN i działa mi wszystko

Wyglada jak by po wgraniu wersji *.64 router stracil wpisy.

Link to post
Share on other sites
Guest piotom70

Mi przestało działać wczoraj gdzieś po godzinie ,zmieniałem na różne ddns nic nie dało nie wiem czy nie uwalił mi się router.Spróbuje z tym ptaszkiem :)) jak byś wstawił zdjęcie szybciej by to poszło zmienić .

Chyba chodzi o enable wan yes ,no .

Link to post
Share on other sites
Guest piotom70

Po ponownym restarcie konfiguracji wszystko działa.Ustawienie ddns włączenie AiCloud  ,otworzenie portu do dysku nas.Jak są dwa dyski to dwa różne ddns bo się "gryzło "IP były widoczne dwa ale dostać się można było do jednego .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.