Jump to content

ASUS RT-87AC problem z Netflix'em

Rate this topic


Guest house

Recommended Posts

Cześć

Od 3 dni mam problem z Netflixem na RT-87AC - wygląda to tak jakby tylko ten serwis blokowany był na wszystkich urządzeniach podłączonych do routera. Wpierw męczyłem router później zgłosiłem to do mojego dostawcy internetu (lokalna firma) - kazali mi ominąć router i sprawdzić czy jest problem. Komputer który przed chwilą miał problem z otworzeniem ze strony Netflixa jakiegoś video pod czystym pppoe śmiga bez problemu. 

Jakieś pomysły ? Miałem soft merlina, wywaliłem go wróciłem na asus-wrt - reset z poziomu routera do ustawień fabrycznych - QoS wyłączone. HBO GO, CP GO, YT - działają bez żadnego problemu, Netflix do wtorku też działał prawidłowo - kończą mi się pomysły. W czasie gdy to się stało byłem na służbowym wyjeździe więc nic nie grzebane było na urządzeniu - przed wyjazdem jeszcze sobie offline z Netflixa seriale ściągałem - dzisiaj nawet 1 MB nie chce pobrać jeśli telefon podłączony jest przez RT-87U (po LTE leci bez problemu).

edit: Po odpaleniu dual wan'a z modemem LTE - Netflix działa jeżeli router przez LTE chodzi, po przełączeniu na dotychczasowego dostawcę nie działa - sprawa byłaby prosta gdyby nie to że na laptopie z bezpośrednio zestawionym pppoe też działa :( .

edit1:

Temat rozwiązany - ku potomności pomogło zmiana MTU i MRU z 1492 na 1480 - co dziwne innym serwisom streamingowym nie przeszkadzało to.

 jak sprawdzić MTU np. z stąd : https://www.asus.com/pl/support/faq/1007914/

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • house

    1

Popular Days

Top Posters In This Topic

  • Administrator
Temat został zamknięty jako rozwiązany.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę użyć funkcji "Zgłoś ten post". 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • Mariusz_Sz
      By Mariusz_Sz
      Witam
       
      Jakieś 3 miesiące temu zauważyłem, że używając Synology Active Backup for Buissnes dla 30 maszyn, przedłużenie certyfikatu o trzy miesiące przed jego wygaśniecięm powoduje na wszystkich komputerach bark synchronizacji w aplikacji klienckich. Aplikacja twierdzi, że zmienił się certyfikat SSL. Wystarczy oczywiście kliknąć, tak zgadzam się i zatwierdzić, ale musze to robić na 30 maszynach. Wcześniej tego nie było. Spróbowałem znowu przedłużyć certyfikat po 30 dniach i znowu kwiatki. 
       
      Coś się [email protected]ło i co 3 miesiące będę miał kwiatki. Jest to uciążliwe.... 
    • Tracid
      By Tracid
      Firmware z odblokowaną funkcją repeatera. Nie mam jednak pewności czy funkcja ta działa poprawnie.
      RT-AC1200G+_3.0.0.4_382_52272-g73d3ea2-FIX.zip
       
    • konrad573
      By konrad573
      Witamj jest problem. Przepraszam że kolejny i kolejny temat. Nie mogę se poradzić. Mam internet multimedie na początku było ok a szczególnie jak był sam modem od nich technnicolor. Był technik to powiedział że tryb mostka jest włączony w zależności od jakiej mam umowy, że jeżeli mam bez usługi wifi w umowie to jest tryb mostka od początku włączony. A jak był montarz tego internetu to miałem pamiętam chyba ten router już i nie podłączył mi routera tylko sam modem do komputera kablem ethernet i konfigurował sieć wif(innny technik, ten co montował.) W umowie nie piszę nic że mam usługe z wifi. Porty działają jak trzeba. Problem jest Taki że od jakiegoś czasu Internet co ileś zrywa i piszę rozłączono lub nie znaleziono adresu dhcp twojego dostawcy. Mam dynamiczne ip z puli publicznej. Myślę że router nie może znaleźć ip w momencie zmiany. Resetowałem, przywracałem początkowe ustawienia a nawet wgrywałem na nowo firmware(oprogramowanie).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.