Jump to content
Sign in to follow this  
Guest house

Asus problemy z 5GHz w OP3

Rate this topic

Recommended Posts

Guest djmarco

Ok. Sory. Pytam się, bo mam nowy telefon i on coś ma problemy z 5GHz. Potrafi się rozlaczyc. Stąd chce zmienić na oficjal i sprawdzić jak to będzie na nim

I czy jak zrobię backup z Merlina to przywróci mi go na oficjalu?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Edited by djmarco

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Oneplus 3 ma problemy z 5GHz ? sugeruję kopię z Merlina przywracać po powrocie na Merlina a OFW ustaw od nowa.

 


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

No właśnie coś mi nie tak się dzieje. Rozłącza i wykrzyknik mam przy WiFi.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

ustaw kanał ręcznie na 44 i wyłącz na chwilę beamforming w 5GHz i sprawdź. 


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

Chodzi ci o 802.11ac beamforming?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

tak, dokładnie to. 


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

A co to jest jeśli można wiedzieć? Na kompie transfer mi nie spadnie?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

dla przykładu : http://goo.gl/3haeJc


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

Ok. Więc w sumie zbędne. Wyłączyłem, poczeka zobaczę. Do tego później sprawdzę, jak na kompie z transferem.@house, a ty zauważyłeś jakąś różnice z i bez?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

w Oneplus 2 wyłączenie beamforming pomagało na drenaż baterii ale pogarszało nieznacznie wydajność. 


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

Wyłączone i dalej to samo :(

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

jeśli problem dotyczy jedynie telefonu to w nim szukaj przyczyny i czekaj na aktualizację OxygenOS. Pozmieniaj kanały, włącz beamforming itp - może coś się uda. 


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

Zobaczymy. Na razie znalazłem zależność, że dzieje się to w... kiblu :O

Hehe. W ogóle coś OP zaoszczędzil na karcie sieciowej bo sporo osób narzeka ogólnie na WiFi. OP2 było lepiej.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmarco

Problem chyba rozwiązany. Chyba, bo na razie od kilku godzin jest wszystko ok. W opcjach deweloperskich włączyłem opcje "użyj starego klienta DHCP"

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
house

Temat zamykam jako rozwiązany.


Pozdrawiam

house@open_it_center_color_small.png.ddb3a9505b7d83efa7793cdf28cc3f3d.png.5fc4743e44503626b99290debcc69658.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.